Alla inlägg under april 2011

Av Johan - 10 april 2011 22:27

Varför ser alla caddie i US Masters ut som mentalvårdare i sina vita overaller.? Kanske är de inte några caddie utan riktiga vårdare och spelarna är mentalpatienter som bara är ute och motioneras lite. Men varför sända det i tv 12 timmar om dagen i så fall.? Visst är det en riktig golftävling med riktiga spelare, det fattar jag också, men varför kan inte caddie se lite normal ut när spelarna är uppklädda.? Eller förresten, inte fan ser en golfspelare normal ut, inte heller beter de sig speciellt normalt heller. Jag har till synes helt normala kompisar som förvandlas till dessa märkliga paragrafryttare i extremt fula kläder så fort de ska spela golf.


Jo, jag spelar också golf, men jag gör det för jag gillar bollsporter, inte för att fjanta runt i fula kläder och jaga handikapp och följa fåniga regler fast man inte tävlar utan bara lirar med polarna på skoj. Jag spelar golf men jag kommer aldrig bli en golfare. Jag spelar i sköna fritidsbyxor, fleecetröja och rejäla goretexskor. Och jag lovar att jag ser mest normal ut på hela banan, men jag ser inte ut som en golfare.


Tack för mig.....hey.

Av Johan - 1 april 2011 08:07

Måste bara förtydliga att nedanstånde inlägg är skrivet med 100% humor. En liten reflektion över att helt plötsligt ha tonåringar i huset.

Ovido - Quiz & Flashcards