Direktlänk till inlägg 15 maj 2011

En härlig dag.!

Av Johan - 15 maj 2011 17:44

En av mina trogna läsare kommenterade "kooooom tillbaaaaaka". Och även jag har tänkt öka frekvensen på bloggandet igen, men har inte haft den motivationen eller rättare sagt inte funnit nåt riktig bra att delge er eftersom jag har lite svårt för att använda bloggen som en facebook.

Lev och njut....hey.



 
 
cicci

cicci

16 maj 2011 13:57

De e la gött :D Ut o fota lite , när får man se ditt ansikte på foto då? ;)

http://www.qdela.se

Johan

16 maj 2011 18:41

Hahaha...ja du, det är liksom vitsen med bloggen, att ordet ska ha betydelse inte vem som skriver det. Du kanske aldrig vill gå in på bloggen om du visste vem som gömmer sig här bakom.:-)

 
cicci

cicci

17 maj 2011 12:26

haha va tror du om mig ;) haha... klart att orden ska ha sin betydelse :) men alltid kul o se att den bakom alla kloka ord vågar visa sig med :D Hur gick det med ditt fotande?? kram

http://www.qdela.se

 
cicci

cicci

25 juli 2011 22:55

HALLLLLLLLLLLLLÅÅÅÅ??? Vart har dina inlägg tagit vägen? Jag följde dem så fint men sen försvann de :( OKI jag va något KASS på att lämna en kommentar men ändå :( KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM TIIIIIIIIILLLLBAAAAAKA SNÄLLA !!!!!!! :D Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.... va ska jag min stackare göra nu då sittandes i skogen framför datan utan ditt skrivande??? KRAMEN

http://www.qdela.se

 
cicci

cicci

18 augusti 2011 10:38

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejj!!! Nu klarar jag inte mer!!!!!! :O Klickar typ dagligen på länken till din blogg men inget nytt visar sig :( Vart har du tagit vägen ? Har skrivarglöden svalnat? kramen

http://www.qdela.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johan - 10 april 2011 22:27

Varför ser alla caddie i US Masters ut som mentalvårdare i sina vita overaller.? Kanske är de inte några caddie utan riktiga vårdare och spelarna är mentalpatienter som bara är ute och motioneras lite. Men varför sända det i tv 12 timmar om dagen i s...

Av Johan - 1 april 2011 08:07

Måste bara förtydliga att nedanstånde inlägg är skrivet med 100% humor. En liten reflektion över att helt plötsligt ha tonåringar i huset. ...

Av Johan - 31 mars 2011 20:06

Ja, jag kan inte låta bli att tänka på den gamla Just D låten "vart tog den söta lilla flickan vägen" när jag ser min dotter genomgå nån sorts metamorfors. Jag hade, för bara nåt år sedan svårt att föreställa mig hur den sötaste, snällaste, goaste li...

Av Johan - 13 mars 2011 10:49

Jaha, så var ytterligare en TV sänd "ring-och-rösta" underhållning avklarad. Nämligen melodifestivalen, och säga vad man vill men visst har Björkman & Co lyckats skicka upp intresset för festivalen med en rakets hastighet de senaste åren. Eller festi...

Av Johan - 2 mars 2011 16:22

Ja, ännu en dag av märkligheter är snart framme vid sitt slut. Det är konstigt så mycket märkligheter man konfronteras med varje dag. Jag tycker iof det berikar livet när man kan stanna upp lite ibland och förundras över mänskligheten, och samtidigt ...

Ovido - Quiz & Flashcards